Критерії оцінювання

Критерії оцінювання учнівської діяльності.

Джерело:
Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211.


Критерій/бали
3 бали
2 бали
1 бал
Пошукова діяльність
- при виконанні завдань використано як
рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
- застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- робота виконана самостійно.

-          при виконанні завдань використано всі рекомендовані інтернет-ресурси;
-          застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-          виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-          при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-          застосовані стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-          виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.

Виконання завдання
-    виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
-   використовується інформація з достовірних джерел;
-    аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні;
-    відповіді на запитання повні;
-    завдання виконано в повній мірі;
-    завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.

-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка інформація використовується з недостовірних джерел;
-   інформація проаналізована та оцінена частково;
-   відповіді на запитання неповні;
-   завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного;
-   завдання виконано з невеличкою затримкою.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   деяка (або вся) інформація використовується з недостовірних джерел;
-    матеріали дібрані випадково, не демонструють логічного зв’язку;
-    відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;
-    завдання виконано з затримкою.

Розуміння завдання
-   виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
-   виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації;
-   завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;
-   точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання.

-        виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
-        учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел;
-        включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
-        проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-        виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
-        включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;
-        надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі
-        зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.

Творчий підхід
-        учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-    -  реалізовано власний підхід до вирішення завдання;
-        наявні порівняння та ґрунтовні висновки;
-        наявні міжпредметні зв’язки.

-        учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-        реалізовано шаблонний підхід до вирішення завдання;
-        наявні висновки;
-        створено деякі власні (авторські) матеріали;
-   наявні міжпредметні зв’язки.
-        учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;
-        не реалізовано власний підхід до вирішення завдання;
-        наявні не ґрунтовні висновки;
-        відсутні міжпредметні зв’язки.

Дотримання правил віртуального спілкування
-    застосовані правила віртуального спілкування;
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано етичні принципи та норми.
-    застосовані деякі правила віртуального спілкування
-    використано функції прикріплення файлу;
-    дотримано деякі етичні принципи та норми.
-    не застосовані правила віртуального спілкування
-    не використано функції прикріплення файлу;
-    не дотримано етичних принципів та норм.
Робота з ІКТ
-   використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами.
-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-    демонструється середній рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами.
-   використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
-    дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструється низький рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами.



Немає коментарів:

Дописати коментар