Критерії оцінювання
учнівської діяльності.
Джерело:
Сокол І.М. Рекомендації
щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів /
І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211.
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова
діяльність
|
- при виконанні завдань використано як
рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
- застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- робота виконана самостійно.
|
- при
виконанні завдань використано всі рекомендовані інтернет-ресурси;
- застосовані
деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- виконання
роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
|
- при
виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
- застосовані
стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
- виконання
роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
|
Виконання
завдання
|
- виконана робота відповідає темі
квесту та поставленим завданням;
- використовується інформація з достовірних джерел;
- аналіз та оцінка матеріалу демонструються на
високому рівні;
- відповіді на запитання повні;
- завдання виконано в повній мірі;
- завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
|
- у виконаному завданні наявна інформація, яка не має
прямого відношення до теми;
- деяка інформація використовується з недостовірних
джерел;
- інформація проаналізована та оцінена частково;
- відповіді на запитання неповні;
- завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності
в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного;
- завдання виконано з невеличкою затримкою.
|
- у виконаному завданні наявна інформація, яка не має
прямого відношення до теми;
- деяка (або вся) інформація використовується з
недостовірних джерел;
- матеріали дібрані випадково, не демонструють
логічного зв’язку;
- відповіді на запитання неточні або відсутні
взагалі;
- завдання виконано з затримкою.
|
Розуміння завдання
|
- виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
- виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання,
синтезу використаної інформації;
- завдання включають матеріал, який безпосередньо має
відношення до теми;
- точне розуміння поставленої задачі щодо виконання
завдання.
|
- виконана робота
демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
- учнями використана
обмежена кількість інтеренет-джерел;
- включаються матеріали,
які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій
темі;
- проаналізовані запитання
завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть
привести до хибної відповіді.
|
- виконана робота демонструє
нерозуміння учнями поставлених завдань;
- включені матеріали не
мають безпосереднього відношення до теми;
- надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі
- зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти
на запитання завдання квесту.
|
Творчий підхід
|
- учнями представлені
різні підходи вирішення завдання;
- - реалізовано власний підхід до
вирішення завдання;
- наявні порівняння та
ґрунтовні висновки;
- наявні міжпредметні
зв’язки.
|
- учнями представлені
різні підходи вирішення завдання;
- реалізовано шаблонний
підхід до вирішення завдання;
- наявні висновки;
- створено деякі власні
(авторські) матеріали;
- наявні міжпредметні зв’язки.
|
- учнями не представлені
різні підходи вирішення завдання;
- не реалізовано власний
підхід до вирішення завдання;
- наявні не ґрунтовні
висновки;
- відсутні міжпредметні
зв’язки.
|
Дотримання правил віртуального спілкування
|
- застосовані правила віртуального спілкування;
- використано функції прикріплення файлу;
- дотримано етичні принципи та норми.
|
- застосовані деякі правила віртуального
спілкування
- використано функції прикріплення файлу;
- дотримано деякі етичні принципи та норми.
|
- не застосовані правила віртуального спілкування
- не використано функції прикріплення файлу;
- не дотримано етичних принципів та норм.
|
Робота з ІКТ
|
- використовуються не лише запропоновані, але і власно
дібрані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті різними способами;
- демонструються вміння створювати гіперпосилання;
демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними
програмами.
|
- використовуються не лише запропоновані, але і
власно дібрані сервіси для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
- демонструються вміння створювати гіперпосилання;
- демонструється середній рівень навичок роботи
з комп’ютерними програмами.
|
- використовуються лише запропоновані сервіси
для представлення інформації;
- дотримуються деякі правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
- демонструється низький рівень навичок роботи
з комп’ютерними програмами.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар